נושא: פתרון יצירתי - המלצה- חנות ספידאופן רמת ישי תאריך: 7/14/2013 9:01:00 PM
מחבר/ת: Eran Harel
שלום, ביום שישי האחרון פירסמתי כאן הודעה על כך שבחור בשם גבע שעובד באזור בית ישי, מחר לי אופניים יד 2 שהתבררו עם סדק בשלדה. היום בשעות הצהריים יצר איתי קשר אביעד מהחנות ספידאופן בה עובד גבע והסביר שלמרות שלא ביצעתי את העסקה עם החנות הוא מעוניין לסייע לי לפתור את המצב שנוצר. יש לציין כי מבחינתי פעולה וגישה זו הנן לפנים משורת הדין שכן כפי שציינתי לא רכשתי את האופניים מהחנות. בחנות פגשתי את גבע שנראה להפתעתי לא פחות פגוע, מאוכזב ומוטרד מאיך שהתפתחו הדברים, בדיוק כמוני. אביעד, מנהל החנות, הסביר כי למרות שהאופניים לא נרכשו מהם, גבע עובד אצלהם, עשה טעות (כמו שגם אני טעיתי בחלק מהדברים) והם מעוניינים לתת לי חוויה מתקנת ולקלוט אותי לעולם הרכיבה בהרגשה טובה. לא אפרט כאן על העסקה שסגרנו בסופו של דבר בכדי להמנע מתגובות של הרווחת, הפסדת וכו׳, כן אומר שהשארתי את האופניים עם הסדק בחנות ויצאתי עם זוג אחר. לאחר שיחה נוספת שקיימתי עם גבע אני מאמין שלא הייתה לו כוונת זדון אמיתית, הוא רצה לעזור לאדם המקורב אליו למכור את האופניים והכניס את עצמו לצרה. מאמין שגבע שהנו בחור צעיר בתחילת דרכו, למד ממקרה זה כמו שאני שאינני מגדיר את עצמי כבחור צעיר למדתי גם כן. מבקש להודות שוב לאביעד מספידאופן שהעלה פתרונות יצירתיים לסיום הפרשיה. ומאחל לגבע הצלחה בהמשך הדרך. תודה והעיקר הבריאות ערן
|