נושא: כל הכבוד לספידאופן ! תאריך: 7/14/2013 9:37:00 PM
מחבר/ת: or yochanan
אני מאוד שמח לשמוע שזה נפתר באופן טוב. בלי קשר לכך שזה מוסרי, מנהל החנות עשה בשכל - הפוסט שלך עושה לו פרסום מצויין (ובצדק). אני יכול לספר שבמקרה אני אישית בדיוק בתהליכי מעבר לרמת ישי, ואחרי הפוסט שלך אני לחלוטין מתכוון ללכת לבדוק את החנות בעצמי.. עדיף בהרבה לספוג כמה מאות שקלים ולהוציא לקוח בהרגשה טובה (ולקבל כמה לקוחות פרימיום ´על הדרך´), מאשר להתנער מהעסק ולפגוע בשם שלך.
ולגבי ´גבע´, אם אכן לא הייתה שם כוונת זדון (אמרת שהוא סיפר שאמא שלו רכבה על אופניים, אבל שבפועל הם של אדם שלישי... נשמע מוזר) אז אני מקווה שהוא לפחות למד איזשהו לקח מהסיפור. אני יותר מקווה שהבוס שלו לקח את המקרה הזה לתשומת הלב, אבל לפי מה שאתה מספר ואופן הפעולה שלו - נדמה שהוא לא טמבל ומבין שפעולות כאלו יכולות לפגוע בשם הטוב של החנות שלו.
|