נושא: זרה| Fuel ex9 2009 או Fuel ex7 2012 ? תאריך: 7/15/2013 6:45:00 PM
מחבר/ת: adir peer
חברים שלום,
כבר זמן מה אני מאוד רוצה לקנות אופניים שיכוך מלא של טרק (פיול בעיקר). לאחרונה קיבלתי 2 הצעות: 1.לקנות Fuel ex7 חדש ב8000 ש"ח שנת 2012. 2.לקנות Fuel ex9 שנת 2009 משומשות כמובן, ב 5500 ש"ח במצב מעולה.
על מה אתם הייתם ממליצים ? אשמח אם תנמקו. תודה מראש לעוזרים. :rating:
|