הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/15/2013 6:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  adir peer עם תוכן  זרה| Fuel ex9 2009 או Fuel ex7 2012 ?
נושא: זרה| Fuel ex9 2009 או Fuel ex7 2012 ? תאריך: 7/15/2013 6:45:00 PM
מחבר/ת: adir peer

חברים שלום,

כבר זמן מה אני מאוד רוצה לקנות אופניים שיכוך מלא של טרק (פיול בעיקר).
לאחרונה קיבלתי 2 הצעות:
1.לקנות Fuel ex7 חדש ב8000 ש"ח שנת 2012.
2.לקנות Fuel ex9 שנת 2009 משומשות כמובן, ב 5500 ש"ח במצב מעולה.

על מה אתם הייתם ממליצים ? אשמח אם תנמקו.
תודה מראש לעוזרים. :rating:


חזרה לפורום