נושא: פתרון להובלת האופניים לבן-גוריון תאריך: 7/16/2013 12:28:00 AM
מחבר/ת: זיו
בנסיעה האחרונה חבר המליץ לי להגיע לשדה עם מונית מיוחדת שיש בה מקום להכניס את האופנים בתוך הרכב. תמיד אני דואג שהם יעופו בדרך מהגגון ומסתבך עם הצורך לעזוב את האופניים בלי שומר ולהעביר את האוטו לחניה. בדרך חזרה קבעתי עם הנהג והכל תקתק והפך את הנחיתה בארץ לרכה. היה שווה כל שקל לחסוך את הבלבול מוח והלחץ.מצרף את הטלפון של הנהג עם משהו רוצה להזמין אותו. 052-2335986.
|