טקסט הודעת פורום
| 7/16/2013 2:09:00 PM |
|
נושא: וונטיל תאריך: 7/16/2013 2:09:00 PM
מחבר/ת: ליאור נג´תי
יש לך בצדי הבולם וונטיל, תפתח אותו לגבי המשקל יש לך בחלק התחתון של הבולם בדרך כלל טבלה כזאת שמראה את הלחץ המומלץ למשקל שלך אז תנפח את הבולם לפי הטבלה צריכה להיות לך משאבה תואמת לא משאבת גלגל
|
חזרה לפורום |
|
|