הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/16/2013 2:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ליאור נג´תי עם תוכן  וונטיל
נושא: וונטיל תאריך: 7/16/2013 2:09:00 PM
מחבר/ת: ליאור נג´תי

יש לך בצדי הבולם וונטיל, תפתח אותו
לגבי המשקל יש לך בחלק התחתון של הבולם בדרך כלל טבלה כזאת שמראה את הלחץ המומלץ למשקל שלך אז תנפח את הבולם לפי הטבלה
צריכה להיות לך משאבה תואמת לא משאבת גלגל


חזרה לפורום