נושא: תודה לכל המשיבים - רכשתי מרידה תאריך: 7/16/2013 7:01:00 PM
מחבר/ת: ליאור בריינין
רכשתי לפני כשבועיים, למרות ש- TREK היו מעט יותר זולים.
עד כה יצא לי לרכב רכיבה חצי מנהלית (עם הגדול שלי, בן ה- 13) ואחת לבד בכל הכח - יש לי רק דברים טובים לומר על האופניים. מרגיש עליה במהירות ובנוחות ולא רואה שום פגיעה בזריזות לעומת אופני 26 אינץ´ זנב קשיח שהיו לי.
תודה רבה על העזרה.
|