נושא: איזה חמוד אתה תאריך: 7/17/2013 1:43:00 AM
מחבר/ת: פליקס דד
המעביר אחורי שלי XO + שיפטר עולים יותר מכל אחד מהאופניים שכתבת.......
אני בא להגיד שבמחירים כאלה כמאת ואין הבדל מה תבחר, וגם זה אופניים ממש אבל ממש בסיסיות אין פה משהו שיכול לעזור לך בדגמים האלא.
הצעה שלי 1) תבחר חנות עם אנשים טובים 2) תעשה סיבוב על מה שהכי נירא לך, אם נוח לך קח אותם
לא משנה מה תבחר כל מה שכתבת חברות טובות
|