נושא: עוד רעיון תאריך: 7/17/2013 3:01:00 PM
מחבר/ת: גלעד טאובר
אני רוכב על specialized langster אלה אופני מסלול עם הילוך יחיד, אבל עם גלגלי כביש. לא נראה לי שיש לך הרבה עליות במסלול (ואם כן אז רק תתאמץ קצת) אז בסך הכל אתה אולי תהיה טיפה יותר איטי מאשר אופני כביש עם הילוכים. יש עוד די הרבה אפשרויות לאופניים בסגנון הזה ושווה לחפש, לא כולם בתקציב שלך אבל בטוח תוכל למצוא משהו שנכנז לשם.
|