הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/17/2013 3:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גלעד טאובר עם תוכן  עוד רעיון
נושא: עוד רעיון תאריך: 7/17/2013 3:01:00 PM
מחבר/ת: גלעד טאובר

אני רוכב על specialized langster
אלה אופני מסלול עם הילוך יחיד, אבל עם גלגלי כביש.
לא נראה לי שיש לך הרבה עליות במסלול (ואם כן אז רק תתאמץ קצת) אז בסך הכל אתה אולי תהיה טיפה יותר איטי מאשר אופני כביש עם הילוכים.
יש עוד די הרבה אפשרויות לאופניים בסגנון הזה ושווה לחפש, לא כולם בתקציב שלך אבל בטוח תוכל למצוא משהו שנכנז לשם.


חזרה לפורום