נושא: לא היה פה טיפה של צחוק תאריך: 7/17/2013 3:17:00 PM
מחבר/ת: פליקס דד
פשוט ההיתלבתות המוגזמת העלה לי חיוך...
כשאתה תקנה דגם רציני אז תתחיל להיתלבת גודל מהלך, בולמים, בלמים, הילוכים, גלגלים, זווית שילדה, נאבות, קסטה ,קראנק...
אז יש פה מקום גדול לקחת את הזמן ולהבין מה באמת מתאים לך באופן אישי....
בדגמים שאתה רוצה אין פה על מה להיתלבת כל כך מה שנירא לך טוב ונוח לוקחים +- 100 שח זה לא מה שיעשנ לך את ההבדל , אני די בטוח שבל האופניים שציינת יש את אותו המפרט השונה הוא רק בשילדה
בכל מקרא תתחדש
תהיה זהיר
וברוך הבאה לאוכלוסיית הרוכבים
|