נושא: לי נירא ש.... תאריך: 7/17/2013 3:35:00 PM
מחבר/ת: פליקס דד
קח את ה7 הכל חדש, אין כאב ראש לפחות שנתיים...... והכל יעבוד פיקס ה9 בטח מפרט יותר טוב אבל צריך לקחת בחשבון החלפת רפידות בלידינג אולי קבלים, צמיגים לא חדשים, גריפים , טיפול לבולמים , לך תדע מה עם השרשרת, קסטה...... דנטים בגלגל, מיסבים שחוקים, הד סט שחוק......יש המון במה להשקיע מהר מאוד תגיע ל 8K
בקיצור ויש עוד המון דברים שתצתרך לבדוק ולטפל, וגם אחרי הכל אני לא בטוח שתקבל מוצר יותר טוב מ X7 ששם הכל דנדש כולל אחריות (זו רק דעתי כמובן) ;)
|