טקסט הודעת פורום
| 7/17/2013 3:44:00 PM |
|
נושא: תודנ תאריך: 7/17/2013 3:44:00 PM
מחבר/ת: נתנאל שאולוב
תודה רבה, כמו כך החלטתי להעלות את התקציב בכמה שקלים ולקחת משהו יותר נחמד כאשר הבנתי מה באמת לחפש!
תודה. שאלה, חברת evoke גם אותו דבר כמו הדגמים שציינתי? כי עש הרב. באותו מחיר הנראים טובים יותר
|
חזרה לפורום |
|
|