הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/17/2013 6:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  adir peer עם תוכן  ואם אני לוקח לבדיקה...
נושא: ואם אני לוקח לבדיקה... תאריך: 7/17/2013 6:11:00 PM
מחבר/ת: adir peer

קודם כל תודה על הייעוץ.
אם אני לוקח אותם לבדיקה בחנות מורשת ואומרים לי שהם במצב טוב מאוד שווה לקנות ?


חזרה לפורום