הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/18/2013 7:08:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתנאל שאולוב עם תוכן  השאלה אם באמת כדאי את הדגם הזה עד 1700
נושא: השאלה אם באמת כדאי את הדגם הזה עד 1700 תאריך: 7/18/2013 7:08:00 AM
מחבר/ת: נתנאל שאולוב

הדגם עצמו שרשמתי הוא טוב לעומת החלקים? זאת אומרת חלקים לפי תקציב כי הבנתי שהחלקים ברמה דיי גבוהה בגלל המעביר אחורי קדמי ושאר המתוקים כמו הגלגלים

צודק או שלא כדאי הדגם הזה ב 1700 שח


חזרה לפורום