נושא: אני רוכב על MERIDA MATTS 40 תאריך: 7/19/2013 12:08:00 AM
מחבר/ת: איתי ברוק
שלום נתנאל אני רוכב מזה כשנה על מרידה MATTS 40. התכוונת אליהם? בדגמי ה- SUB יש רק 7 או 9 והן ברמה נמוכה. הMATTS 40 מצויינות. אני רוכב על מידה 22 שבוודאי תתאים גם לך (אני 1.82 מ´ בסה"כ). האופניים אמינות מאוד ומהירות. גם אני קניתי את שלי יד שניה, אבל הן היו בנות פחות מחודש ונרכבו רק פעם אחת. שיהיה בהצלחה איתי
|