נושא: עזרה בקניית חלקים תאריך: 7/21/2013 6:00:00 PM
מחבר/ת: נתנאל שאולוב
אהלן חברים. יש לי את האופניים המעולות Wheeler Pro 49DS שנתון 2009.
אני זקוק לשרשרת חדשה ברמה טובה ולא הכי פשוטה אך גם לא הכי יקרה 8 הילוכים אני צריך גם ספיצים טובים לגלגל הקדמי איזה סוג אתם ממליצים והאם שווה להזמין מחול גלגל של ALEXRIMES כמו כן אצטרך את הכלים לפירוק והרכבה
מה אתם חושבים חברים מה כדאי לקנות?
|