נושא: לא יודע מה להגיד לך...... תאריך: 7/22/2013 11:55:00 PM
מחבר/ת: פליקס דד
קודם כל לא הבנתי מה כוונה שאמרת " גלגל עם בנייה לדיסק" לא מכיר מושג כזה...
אם הכוונה לקניית גלגל בהזמנה בנייה עצמית אז ממש לא! זה יעלה יותר מהאופניים שלך
אם הכוונה לקנות גלגל חדש עם או בלי דיסק (שזה לא משנה ההבדל רק ב 100 שח לדיסק ברמה בסיסית) , אז גלגל בסיסי בטוח יותר טוב ממה שיש לך עכשיו 2009....יעלה בין 350 ל 500 את הדיסק הישן אפר גם לשים על הגלגל החדש אם זו השאלה
|