הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

7/23/2013 3:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  נתנאל שאולוב עם תוכן  קבלתי את התשובה
נושא: קבלתי את התשובה תאריך: 7/23/2013 3:59:00 AM
מחבר/ת: נתנאל שאולוב

אוקיי קבלתי את התשובה. מה שרציתי זה להרכיב את הדיסק הישן לגלגל החדש
תוכל להמליץ על גלגל ?

מה בנוגע לשרשרת איזו כדאי לקנות?


חזרה לפורום