הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/28/2004 4:57:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  חי עם תוכן  אכן מוצדק להעביר תחרויות ומסעות ליום שישי
נושא: אכן מוצדק להעביר תחרויות ומסעות ליום שישי תאריך: 9/28/2004 4:57:00 AM
מחבר/ת: חי

אינני שומר שבת אך החברה הדתיים צודקים. שלוש פעמים בעבר השתתפתי בחוצה\רוכב ישראל, ותמיד היה כיף לראות את כל החברה הדתיים מגיעים עם צאת החג בהסעה מיוחדת עם לולבים ואתרוגים ומשתתפים במסע. את הכדורגל העבירו באופן חלקי לימי חול. אפשר גם להעביר חלק מתחרויות אופניים לימי שישי. ידוע לי על קבוצות של חברה דתיים שרוכבים הרבה זמן ביחד והיו שמחים לצאת למסע אך בגלל השבת נמנעת השתתפותם.


חזרה לפורום