טקסט הודעת פורום
| 9/28/2004 7:14:00 AM |
|
נושא: חייבים להעביר לשישי!!! תאריך: 9/28/2004 7:14:00 AM
מחבר/ת: שלומי אביש
אני בן אדם מסורתי ואיני יכל להגיע לתחרויות בשבת ויש עוד המונים כמוני וחייבים להעביר את התחרויות והמסעות לימי חול או שישי בבוקר..!!1
|
חזרה לפורום |
|
|