טקסט הודעת פורום
7/28/2013 10:39:00 PM
יבגני גינדין
הוספתי תמונה של האופניים
נושא:
הוספתי תמונה של האופניים
תאריך:
7/28/2013 10:39:00 PM
מחבר/ת:
יבגני גינדין
איזה אבזור בסיסי אני צריך לרכיבת שטח? האם בולמי דיסק הם חובה?
בקשר לשאלתך אני גובה 178 ומשקל 65.
חזרה לפורום