טקסט הודעת פורום
| 8/4/2013 8:07:00 PM |
|
נושא: norco fluid lx תאריך: 8/4/2013 8:07:00 PM
מחבר/ת: ישראל
אהלן כולם ותודה מראש!
אני חדש בתחום רכבתי עלאופוע שטח לפני ויצא לי לעשות כמה סינגלים... רציתי לשמוע את דעתכם על הדגם הזה או אם יש מקבילים ברמה שלו.. אשמח להתייחסות שוב תודה ויאללה ברבאאק!
|
חזרה לפורום |
|
|