נושא: בעקבות חיפוש אופניים זולים לרכיבה לעבודה תאריך: 8/12/2013 8:22:00 PM
מחבר/ת: Alex
ראיתי מודעה שלך YAD2 ללא פרטים. לאחר שבשיחה אמרת מה הדגם של האופניים, נזכרתי שראיתי את השאלות שלך בפורום עליהם וגם את הצילום של האופניים. נכנסתי ל"הרים" ומצאתי גם פה מודעה למכירה. עד כאן לגיטימי. אבל! טענת בטלפון שקיבלת את האופניים במתנה לפני שלושה חודשים ובפועל קנית אותם ב-800 ש"ח לפני פחות מחודש. המחיר שביקשת ב YAD2 הוא 990 ש"ח לעומת 800 ששילמת עליהם. התברר לך בפורום שהאופניים הם אופני מדבקה ולא שווים את הכסף ששילמת עליהם, אז החלטת למכור אותם יותר יקר ולדפוק מישהו אחר. ממש עשה לי חשק להקיא!
|