הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2013 7:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי רוזנפלד עם תוכן  מספר השיניים בקראנק
נושא: מספר השיניים בקראנק תאריך: 8/14/2013 7:52:00 AM
מחבר/ת: יוסי רוזנפלד

עומד לפני בניית אופני הרים . אשמח אם מישהו מבאי הפורום יסביר את היתרונות / החסרונות / ההבדלים של מספר השיניים ( 26/38 28/40 וכו´ ) בקראנק ( 2/10 ) וכן בקסטה מאחור ( 11/34 11/36 וכו´ ) . מה שני רוצה זה שבמצב של עלייה קשה יהיה לי יותר קל . אם זה בא על חשבון מישור ומהירות בירידות לא חשוב . מה לבחור ? תודה


חזרה לפורום