הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2013 10:30:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  רק יותר קל בעליות? זה הקריטריון?
נושא: רק יותר קל בעליות? זה הקריטריון? תאריך: 8/14/2013 10:30:00 AM
מחבר/ת: צחי בר סלע

אם זהו הקריטריון שלך, אז שהפלטה הקטנה מקדימה תהיה עם כמה שפחות שיניים ובקסטה שהגלגל הגדול יהיה בעל הרבה שיניים. נותן את יחס ההעברה הכי קטן (קטן=קל)

וכאן יש מחשבון יחסי העברה (לפי כל קראנק וקסטה)

http://sheldonbrown.com/gears/




חזרה לפורום