הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2013 8:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Dor ‎‎Dveer עם תוכן  בלם דיסק נעול
נושא: בלם דיסק נעול תאריך: 8/15/2013 8:17:00 PM
מחבר/ת: Dor ‎‎Dveer

שלום!
היום ננעל לי הבלם דיסק האחורי (פורמולה). הצלחתי לשחרר קצת בעזרת מברג כדי שהדיסק יכנס.
חשבתי שתוך כדי רכיבה הבלם ישתחרר אך לא כך.
יש לזה פיתרון מלבד לנסות לעשות בלידינג?
תודה


חזרה לפורום