טקסט הודעת פורום
| 8/15/2013 8:17:00 PM |
|
נושא: בלם דיסק נעול תאריך: 8/15/2013 8:17:00 PM
מחבר/ת: Dor Dveer
שלום! היום ננעל לי הבלם דיסק האחורי (פורמולה). הצלחתי לשחרר קצת בעזרת מברג כדי שהדיסק יכנס. חשבתי שתוך כדי רכיבה הבלם ישתחרר אך לא כך. יש לזה פיתרון מלבד לנסות לעשות בלידינג? תודה
|
חזרה לפורום |
|
|