הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2013 8:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דודו גולדפרב עם תוכן  הילוכים 1 / 10 או 1 /11
נושא: הילוכים 1 / 10 או 1 /11  תאריך: 8/18/2013 8:16:00 PM
מחבר/ת: דודו גולדפרב

הי
ברשותי הילוכים 1/10
מקדימה קראנק xx1 בעל גג"ש 32 שיניים ומאחור גג"ש שימאנו 11-36
המצב האידיאלי מבחינתי הוא : קדימה גג"ש 34 ומאחור 11-40/41
איני מתכוון להחליף את כל החלק האחורי של אופני במערכת סראם xx1 כולל נאבה...
שמעתי על חברה איטלקית המייצרת את התוספת הקטנה הזו שחסרה לי...
האם מישהו שמע, התנסה בעניין?
אם כן, אשמח לפרטים
רב תודות
דודו :confused:


חזרה לפורום