טקסט הודעת פורום
8/21/2013 7:23:00 PM
איתן ברמן
למה אתם צריכים את סוג הסלולרי שלי
נושא:
למה אתם צריכים את סוג הסלולרי שלי
תאריך:
8/21/2013 7:23:00 PM
מחבר/ת:
איתן ברמן
כמובן שלא עניתי על השאלה הזאת...
וגם - למה אתם תקועים על סינגלים? המסלולים החביבים עלי לא בהכרח סינגלים...
חזרה לפורום