נושא: אם אתה מרוצה ממה שיש לך, למה לא להמשיך? תאריך: 8/25/2013 5:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
עם היצרן או עם הדגם...
למיטב ידיעתי גם הטבורים של שימאנו לא רועשים. בהכללה ניתן לומר שהחישוקים של WTB נותנים יחס טוב מאוד בין מחיר/חוזק/משקל. בדוק ב CRC. לפעמים יש להם מבצעים יפים מאוד על גלגלים: http://www.chainreactioncycles.com/il/en/wheels
ודרך אגב, זכותך לא לקפוץ, ואין צורך להתנצל. ואל תאשים את הגיל. יש רוכבים מאוד מבוגרים שקופצים בכיף...
בהצלחה
|