הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/25/2013 5:37:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אם אתה מרוצה ממה שיש לך, למה לא להמשיך?
נושא: אם אתה מרוצה ממה שיש לך, למה לא להמשיך? תאריך: 8/25/2013 5:37:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

עם היצרן או עם הדגם...

למיטב ידיעתי גם הטבורים של שימאנו לא רועשים.
בהכללה ניתן לומר שהחישוקים של WTB נותנים יחס טוב מאוד בין מחיר/חוזק/משקל.
בדוק ב CRC. לפעמים יש להם מבצעים יפים מאוד על גלגלים:
http://www.chainreactioncycles.com/il/en/wheels



ודרך אגב, זכותך לא לקפוץ, ואין צורך להתנצל.
ואל תאשים את הגיל. יש רוכבים מאוד מבוגרים שקופצים בכיף...

בהצלחה


חזרה לפורום