הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/27/2013 9:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  adi tub עם תוכן  משהו זול יותר??
נושא: משהו זול יותר?? תאריך: 8/27/2013 9:18:00 PM
מחבר/ת: adi tub

זה 120 שקל... אין איזה תחחליף בארץ?


חזרה לפורום