הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2013 12:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Kseniya 1D עם תוכן  אני שם :)
נושא: אני שם :) תאריך: 8/31/2013 12:46:00 PM
מחבר/ת: Kseniya 1D

אבל למה הזינוק בשעה כ"כ מאוחרת....מקווה שלא יהיה שיא החום!!


חזרה לפורום