הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/31/2013 1:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני תבורי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 8/31/2013 1:52:00 PM
מחבר/ת: בני תבורי

חזרתי לגריפים "העתיקים" בשלב ראשון ובהמשך אקצר קצת את הכידון, הוא רחב מידי ודי מסבך את הרכיבה בסינגלים. תודה ושנה טובה.


חזרה לפורום