טקסט הודעת פורום
8/31/2013 1:52:00 PM
בני תבורי
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
8/31/2013 1:52:00 PM
מחבר/ת:
בני תבורי
חזרתי לגריפים "העתיקים" בשלב ראשון ובהמשך אקצר קצת את הכידון, הוא רחב מידי ודי מסבך את הרכיבה בסינגלים. תודה ושנה טובה.
חזרה לפורום