טקסט הודעת פורום
| 9/1/2013 8:14:00 PM |
|
נושא: תודה פליקס תאריך: 9/1/2013 8:14:00 PM
מחבר/ת: בני תבורי
חזרתי בשלב ראשון להשתמש בגריפים הישנים והמצב הוטב באופן משמעותי. אני לא מתכוון לעשות שום דבר בנוגע לכידון לפני שארכב זמן מספיק כדי לבדוק את המצב. תודה ושנה טובה.
|
חזרה לפורום |
|
|