הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/1/2013 8:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בני תבורי עם תוכן  תודה פליקס
נושא: תודה פליקס תאריך: 9/1/2013 8:14:00 PM
מחבר/ת: בני תבורי

חזרתי בשלב ראשון להשתמש בגריפים הישנים והמצב הוטב באופן משמעותי. אני לא מתכוון לעשות שום דבר בנוגע לכידון לפני שארכב זמן מספיק כדי לבדוק את המצב. תודה ושנה טובה.


חזרה לפורום