הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/3/2013 8:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  adi tub עם תוכן  kona coilair 2011 וה - magic link
נושא: kona coilair 2011 וה - magic link תאריך: 9/3/2013 8:55:00 PM
מחבר/ת: adi tub


שלום.
התחדשתי בcoilair 2011, טיפלתי קצת באופניים ויצאתי לרכב.
האופניים האלה מגהצות הכל וכל נחיתה בדרופ זה כמו לקפוץ על מזרון מים.
אבל!
נראה לי שאני צריך לכוון את המערכת מגי´ לינק כי כשאני מפדל העליה או לחילופין כשאני עומד על האופניים ומפדל בכוח אז המג´יק לינק נכנס לפעולה - יוצא ונכנס בכל פידול/ הפעלת כח ואז ברגע שהוא יוצא הוא נכנס בגומיית ראש שלו וזה גורם לתחושת "קליק" קטן בפדלים שבעצם מפריע ממש - אבל ממש לדיווש.

יש פה למישהו את המערכת הזאת ומכיר או יודע איך לכוון אותה?
בגדול מה שניסיתי עד עכשיו זה לסגור את ההברגה של הקפיץ ובככה ליצור יותר עומס על הקפיץ, זה עזר טיפה אבל עדיין בפידול מאסיבי ההרגשה הזאת חוזרת.
משהו שם לא עובד לי טוב וזה סתם באסה.

תודה מראש!


חזרה לפורום