הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2013 9:21:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עידו ברגרזון עם תוכן  שדרוג
נושא: שדרוג תאריך: 9/5/2013 9:21:00 AM
מחבר/ת: עידו ברגרזון

ברשותי בולם רוק שוק אויר שפורק בעבר מאופני שיכוך מלא.
האם ניתן להרכיב בולם זה על אופני זנב קשיח מסוג avalanche או טרק מסדרה 3/4?

תודה לעוזרים :) :suss:


חזרה לפורום