טקסט הודעת פורום
| 9/5/2013 9:21:00 AM |
|
נושא: שדרוג תאריך: 9/5/2013 9:21:00 AM
מחבר/ת: עידו ברגרזון
ברשותי בולם רוק שוק אויר שפורק בעבר מאופני שיכוך מלא. האם ניתן להרכיב בולם זה על אופני זנב קשיח מסוג avalanche או טרק מסדרה 3/4?
תודה לעוזרים :) :suss:
|
חזרה לפורום |
|
|