הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2013 8:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  פליקס מכנובסקי עם תוכן  שימוש במשאבת blackburn לניפוח ונטיל צרפתי
נושא: שימוש במשאבת blackburn לניפוח ונטיל צרפתי תאריך: 9/5/2013 8:01:00 PM
מחבר/ת: פליקס מכנובסקי

חג שמח ושנה טובה לכולם :)
ברשותי משאבת blackburn ואני לא מצליח להתאימה לונטיל הצרפתי של האופניים. אני זוכר שבחנות אמרו לי להחליף משהו בפיה אבל לא מסתדר לי... אשמח לקבל עזרה.


חזרה לפורום