טקסט הודעת פורום
| 9/5/2013 8:01:00 PM |
|
נושא: שימוש במשאבת blackburn לניפוח ונטיל צרפתי תאריך: 9/5/2013 8:01:00 PM
מחבר/ת: פליקס מכנובסקי
חג שמח ושנה טובה לכולם :) ברשותי משאבת blackburn ואני לא מצליח להתאימה לונטיל הצרפתי של האופניים. אני זוכר שבחנות אמרו לי להחליף משהו בפיה אבל לא מסתדר לי... אשמח לקבל עזרה.
|
חזרה לפורום |
|
|