הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2013 9:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ערן מנשה עם תוכן  משאבה
נושא: משאבה תאריך: 9/5/2013 9:20:00 PM
מחבר/ת: ערן מנשה

אתה צריך להבריג החוצה את מכסה ראש המשאבה.
מתחת לראש תגלה שני חלקים:
1. גליל גומי מחורר בעל חור בקוטר שונה בכל צד (אחד גדול ואחד קטן)
2. חלק פלסטי שבצידו האחד בליטה ובצידו האחר חור.

שני החלקים ניתנים להפרדה וחיבור מחדש, ישנו רק שתי אפשרויות חיבור בניהם:
1. החלק הפלסטי על הבליטה לתוך גליל הגומי עם החור הקטן (עבור ונטיל רכב - שריידר)
2. החלק הפלסטי עם החור לתוך גליל הגומי עם החור הגדול (עבור ונטיל צרפתי - פרסטה)

לאחר שהחלקים מורכבים זה לזה נכון תכניס אותם לראש המשאבה כשהגומי תמיד בחוץ ותבריג חזרה את מכסה הראש (לא חזק מדיי שלא ישבר)

בהצלחה.


חזרה לפורום