נושא: ערן תודה על התשובה המפורטת אבל... תאריך: 9/5/2013 9:45:00 PM
מחבר/ת: פליקס מכנובסקי
מלבד המכסה החיצוני (הראשון מימין) יש לי שני חלקים : החלק האמצעי ניתן להכנסה רק בצורה אחת (שהשפתיים הבולטות כלפי מעלה מעל ההברגה) ונותר החלק השמאלי שרק אותו ניתן להפוך אבל אין בו שם חלק דמוי ונטיל כמו בתמונה שלך) :confused:
|