הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/5/2013 11:14:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי צ עם תוכן  SRAM 2X10
נושא: SRAM 2X10 תאריך: 9/5/2013 11:14:00 PM
מחבר/ת: אורי צ

סראם (SRAM) מספקת סט פלטות קדמי בשני גדלים - 26/39 ו 28/42.
הקסטה (גג"ש אחורי) בטווח מקסימאלי של 11/36.
התוצאה היא שעם סט הפלטות הקטן חסרה מהירות ועם הסט הגדול חסר כח.
באתר של סראם מצויין במפורש שאין אפשרות לשלב את הפלטה הקטנה מהסט הקטן עם הפלטה הגדולה מהסט הגדול.
ובכל זאת ניסיתי ואין כל בעיה.
אני רוכב בשילוב של 26/42 כבר שנה ללא כל בעיה בהעברה.
בהצלחה.



חזרה לפורום