טקסט הודעת פורום
| 9/6/2013 9:33:00 PM |
|
נושא: רעש מקדימה תאריך: 9/6/2013 9:33:00 PM
מחבר/ת: שאול רייפן
שנה טובה
בשטח ובכביש רעש מהחלק הקדמי של האופניים. נשמע כמו מיסבים אבל לא בטוח.
מה זה יכול להיות? את הכידון פירקתי וזה נראה תקין.
תודה שאול
|
חזרה לפורום |
|
|