טקסט הודעת פורום
9/7/2013 4:56:00 PM
Tomer ben shabat
מנשא אופניים Auto Maxi Axis- ביקורת
נושא:
מנשא אופניים Auto Maxi Axis- ביקורת
תאריך:
9/7/2013 4:56:00 PM
מחבר/ת:
Tomer ben shabat
שלום רב
מישהו התנסה עם המנשא ויכול להמליץ ?
תודה
חזרה לפורום