טקסט הודעת פורום
| 9/10/2013 8:10:00 PM |
|
נושא: 26 או 29 תאריך: 9/10/2013 8:10:00 PM
מחבר/ת: זאב
אני רוכב כיום על אופני KHS 150 וברצוני להחליף ואני מתלבט בין 26 ל 29. אני בגובה 163 ומידת האופניים שלי היום 17. אני רוכב בעיקר שבילים לבנים ומעט סינגלים. אשמח לקבל יעוץ.
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|