הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/11/2013 1:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסי זעמן עם תוכן  אופני haro X1
נושא: אופני haro X1 תאריך: 9/11/2013 1:00:00 PM
מחבר/ת: אסי זעמן

שלום לכולם
שמי אסי ואני רוכב די חדש בתחום השטח באופניים(אני רוכב כ 20 שנה על אופנועי שטח).
יש ברשותי אופני haro x1 שהבולם האחורי שלו גמור (X-Fusion).
ברצוני לדעת אם יש אפשרות לקבל מידע על לשפץ לבד את הבולם,סוג מחזירי שמן שצריך לקנות,סוג השמן וכדו´.
כמו כן רציתי לדעת מה הגודל המקסימלי של הבולם שאני יכול להתקין באופניים הנ"ל.
אני שוקל כ 100 קילו ,איזה סוג בולם הייתם ממליצים בהתאם לשאלה הקודמת להתקין באופניים.
אני יודע שזה שאלה של מחיר אז לא הייתי רוצה להשקיע יותר מידי ואין לי בעיה לקנות יד שניה.
בתודה מראש
אסי


חזרה לפורום