נושא: מנסה.... תאריך: 9/15/2013 8:08:00 AM
מחבר/ת: שאול רייפן
נשמע כמו חריקה של רהיט ישן (הכי קרוב שיכולתי לחשוב עליו) נשמע באופן לא תדיר בכביש וגם בשטח (בשטח יותר) אין קשר למהירות. כשהאופניים הפוכים אין רעש
האופניים היו כבר פעמים בתיקון בכול ביקור יש שיפור אבל עדין מרעיש. בקיצור אין אבחון מדויק לבעיה.
|