נושא: אתה מדבר רק על האחורי? תאריך: 9/18/2013 7:02:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
לגבי שיפוץ בולמי אופניים, קניית חלקים, סוגי שמנים וכודמה, דבר עם אסף משיפ. מקצוען: http://sheeep.co.il/Contact.aspx
לגבי החלפת בולם אחורי לגדול יותר - בלתי אפשרי בשלדה הזאת, ובכל מקרה לא יחמיא לגיאומטריה שלה.
אם אתה מדבר על גודל מקסימלי של הבולם הקדמי - אין לך אחריות עליה, אז אין משמעות להנחיות היצרן. בשנים שהיא יצאה הגיאומטריה של אופני FR היתה מתונה, אז לכאורה בולם ארוך יותר ישפר את ההתנהגות לרכיבה אגרסיבית. אין לי נתוני גיאומטריה שלה, אז קשה לי להמליץ ספציפית. בכל מקרה, אופניים בנויים גם בשיקולי משקל, אז הייתי נזהר מלאתגר אותה יותר מדי... מה אתה הולך לעשות איתה?
|