הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/18/2013 7:52:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  עקרונית אמורה להיות אפשרות להדק, אבל...
נושא: עקרונית אמורה להיות אפשרות להדק, אבל... תאריך: 9/18/2013 7:52:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

אם חישור משוחרר והגלגל ישר, סימן שיש בעיה כלשהי, וכדאי שבונה גלגלים יבדוק אותו.

אין לדעת איזו אחריות תקבל, אבל בהחלט שווה לבדוק עם החנות שממנה קנית.

בכל מקרה, לא לרכוב כך ובודאי לא לאתגר את הגלגלים.

חג שמח


חזרה לפורום