טקסט הודעת פורום
| 9/21/2013 7:26:00 PM |
|
נושא: בולם ??? תאריך: 9/21/2013 7:26:00 PM
מחבר/ת: שאול רייפן
הבולם טופל לפני כשנתיים.
כשרכבתי היום נשמעו הרעשים מידי פעם. אבל מה שהיה מעניין זה כשעצרתי ועדין ישבתי הרעש נמשך, נשמע כמו חריקות. זה באמת יכול להיות הבולם כפי שאמרת.
לגבי חיזוקים, זה מה שהבחור עשה. הוא לא החליף כלום.
|
חזרה לפורום |
|
|