הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/21/2013 8:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בכל מקרה כדאי מאוד לטפל בבולם
נושא: בכל מקרה כדאי מאוד לטפל בבולם תאריך: 9/21/2013 8:29:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

במיוחד אם הוא באיכות בינונית ומעלה.
אני לא מכיר בולם שמרווח הטיפולים שלו גדול משנה אחת, וגם אם נניח לעניין החריקות, אתה למעשה רוכב על בולם שמתפקד הרבה פחות טוב מזה ששילמת עליו.

סיכוי טוב שזה גם יפתור את בעיית החריקות, ואז בכלל הרווחת :rolleyes:

מועדים לשמחה


חזרה לפורום