הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

9/22/2013 6:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Dor ‎‎Dveer עם תוכן  בלמי פורמולה
נושא: בלמי פורמולה תאריך: 9/22/2013 6:46:00 PM
מחבר/ת: Dor ‎‎Dveer

אהלן!
יש לי היכרות עם הבלמים של פורמולה והם מתפקדים מצוין גם לאורך זמן. אני יכול לציין שני חסרונות:
1) הם עושים המון רעש (לפי היבואן זה תקין), אך זה לא פוגע בביצועים.
2)יכולת טיפול: היבואן של הבלמים הוא רוזן ומינץ, רוב החנויות שלהם מצוינות ונותנות שירות מצוין, אך זמינות החלקים נמוכה (חיכיתי כמעט חודש לכבל, ואני עדיין מחכה לכמה ברגים ). עד סוגיה בנושא היא יכולת הטיפול ב"חירום", חנויות אופניים אחרות כמעט ולא יכולות לתת מענה לתקלות של הבלמים בגלל חוסר ידע וחלקים. לכן בנושא הזה שימאנו מנצחים.

חוץ מזה הבלמים באמת מצוינים ועובדים ללא רבב כבר כמעט שנה. (יש לי RX ו-the one)


חזרה לפורום