טקסט הודעת פורום
9/27/2013 9:24:00 AM
ran dahan
כדאי לבדוק בחנויות או באתרים
נושא:
כדאי לבדוק בחנויות או באתרים
תאריך:
9/27/2013 9:24:00 AM
מחבר/ת:
ran dahan
אני קניתי אופני ש"מ ב2000 ש"ח אופנים שלפני 5 שנים נמכרו ב11500 ש"ח אם תחפשו טוב ולא תמהרו יש סיכוי טוב שתפלו טוב
חזרה לפורום