טקסט הודעת פורום
| 9/27/2013 10:57:00 PM |
|
נושא: אני מחפש שותף לרכיבת אפיק ישראל,האם מישהו יודע???? תאריך: 9/27/2013 10:57:00 PM
מחבר/ת: אלי
היי
אני מחפש שותף לתחרות אפיק ישראל הקרובה.אם ידוע לכם על מישהו שנרשם ואינו יכול
להשתתף ,אשמח להצטרף כבן זוג.
שילחו לי מייל ואצור קשר,תודה
|
חזרה לפורום |
|
|